18.10.09

Lifestyle, λυπήσου με!!!


Τα τελευταία χρόνια γίνομαι ολοένα και πιο δυστυχισμένη για να μη σας πω οτι είμαι στο κατώφλι της κατάθλιψης.
Ο λόγος; ΟΙ ΛΟΓΟΙ !!!
Από που να ξεκινήσω και που να σταματήσω αγαπημένοι μου;
  • Κατ’ αρχήν δεν είμαι ξανθιά πράγμα που σημαίνει οτι στους δέκα άντρες θα γυρίσει να με κοιτάξει ο ένας κι αυτός 99,999% θα είναι κομμωτής που θα προσέξει οτι η τρίχα μου φριζάρει σε βαθμό κακουργήματος. Άκυρος. Δεν λογαριάζεται. Δεν «πουλάω» η γυναίκα πάει και τελείωσε!
  • Οι αναλογίες μου δεν είναι οι ιδανικές (μια βδομάδα νηστεύω για το Πάσχα και υποφέρω η Χριστιανή) πράγμα που με πετάει αυτομάτως έξω από την λίστα με τις «κορμάρες».
  • Δεν έχω βάλει σιλικόνη στο μπούστο μου, δεν ανόρθωσα τα καπούλια μου ούτε λιποαναρρόφηση έκανα. Για lifting και τα σχετικά ούτε συζήτηση αφού δεν περισσεύει ευρώ. Αφήστε που άμα δω νυστέρι φεύγω με χίλια από την κωλοφοβερίδα μου. Ως εκ τούτου δείχνω μπαγιάτικη και μεσήλικας (που είμαι!) ενώ την θεία μου την Φρόσω την περνάνε για ξαδέρφη μου (!!) όταν μας βλέπουν μαζί άνθρωποι που δεν γνωρίζουν ληξιαρχικές λεπτομέρειες.
  • Δεν συνάντησα κανέναν πρίγκηπα του παραμυθιού με λεφτά και όνομα να με κάνει πριγκήπισσά του αντίθετα παρέμεινα Σταχτοπούτα και παντρεύτηκα έναν επίσης Σταχτοπούτο, υπάλληλο του Δημοσίου.
  • Δεν έκανα παιδί πριν το γάμο κι αφού έκανα αυτό το ένα και μοναδικό που έχω, είπα στοπ! στη μηχανή αναπαραγωγής γιατί ούτε Φιλιππινέζα διέθετα να μου το ξεσκατίζει ούτε νταντά με Αγγλική παιδεία για να το συντροφεύει τις 10-15 ώρες του 24ωρου που δεν θα κοιμάται.
  • Δεν έχω σκάφος, σπίτι στη Μύκονο ή στην Αράχωβα, δεν έχω Porsche ούτε βέβαια δεξιώνομαι τους φίλους μου σε κανένα παλάτι με κήπο, πισίνα, catering πολυτελείας, γκαρσόνια και dj. Ένα C4 έχω η φουκαριάρα, το σπίτι μου το χρωστάω στην Εθνική Τράπεζα κι όταν γιορτάζει ο Μήτσος (χάθηκε να τον λένε Πάρη, Άδωνι ή έστω Αλέξανδρο βρε αδερφέ!) ανασκουμπώνομαι να φτιάχνω πίτες και τας κεμπάπ μέχρι που πάω στα έκτακτα του ΚΑΤ από υπερκόπωση του ώμου.
Όταν κάθομαι λοιπόν μπροστά στην tv και βλέπω αυτές τις εκπομπές Lifestyle παθαίνω μια ήττα άνευ προηγουμένου. «Δεν μπορεί» λέω, «αν είναι έτσι η ζωή τότε εγώ –από κάποιο λάθος- πήγα στην Κόλαση προτού να πεθάνω» ή είμαι τόσο γκαντέμα που πρέπει επειγόντως να με «διαβάσει» όλη η Ιερά Σύνοδος και αν....
Τι γκλαμουριά είναι αυτή αγαπημένοι μου; Τι πληρότητα αποτυπωμένη στα πρόσωπα; Τι ζωή παραμυθένια!
Και να πεις πως είναι όλοι μπάκουροι και το έχουν ρίξει στην dolce vita γιατί έχουν τον χρόνο και τα φράγκα;
Μπααααα! Κουτσούβελα να δείτε από πίσω. Ευτυχισμένες οικογένειες. Αφού μερικές φορές νομίζεις πως ανταγωνίζονται σε γέννες με την ίδια λύσσα που το κάνουν και για τα συνολάκια της haute couture.
Τα παιδιά σήμερα πάρτε το χαμπάρι είναι ένα must όπως η τσάντα louis vuitton σε μια γκαρναταρόμπα που σέβεται τον εαυτό της.

Πως μπορώ λοιπόν εγώ να νιώθω καλά με τον εαυτό μου και την καθημερινότητά μου; Εσείς νιώθετε; Οι κόρες και οι γιοί σας νιώθουν;
Δεν φτάνει που μας λείπουν τα βασικά προς το ζην, δεν φτάνει που κόβουμε οτι μπορούμε για να ανταπεξέλθουμε στην κρίση, να έχουμε και τα κοινωνικά μοντέλα των «επιτυχημένων» να μας αποτελειώνουν.
Κατευθείαν για το ντιβάνι του ψυχαναλυτή. ΟΛΟΙ.

Σταματήστε βρε παιδιά λίγο με τους επώνυμους και την ζωή τους.
Δε λέω, ωραία τα παραμύθια και καθόμαστε τα χαϊβάνια και τα βλέπουμε αλλά αντί να πάμε για ύπνο ευχαριστημένοι χάνουμε τον ύπνο μας.
Μας κάνετε δυστυχείς χωρίς λόγο. Η ζωή έξω δεν είναι αυτό που προβάλλετε μετά μανίας και αναπαράγετε μετά μεγαλύτερης.
Είναι πεζή. Είναι σκληρή και είναι και δύσκολη. Αφήστε δε που η πραγματική ευτυχία δεν περνάει με τίποτα μέσα απ΄την κάμερα. Είναι μέσα μας και δεν θέλει χρήμα ή προβολή για να χτιστεί. Θέλει άλλου είδους εργαλεία.
Υπάρχουν και κάτι ήρωες της ζωής, υπάρχουν πνευματικοί δημιουργοί, άνθρωποι με κοινωνικό έργο και επιστήμονες πολύ σημαντικοί, αναμφισβήτητα πιο χρήσιμοι για να τους γνωρίσουμε. Γιατί δεν ασχολείστε και μ΄αυτούς; Δεν «γράφουν» καλά στον φακό μήπως;

Τοκ! Τοκ!
-Γιατρέ μου,
είμαι η γλωσσοκοπάνα και δεν είμαι καλά γιατί βλέπω πολλές εκπομπές lifestyle.


4 ακομα κακες γλωσσες ειπαν:

pinkpanther είπε...

Αγαπημενη,πλεον γλωσσοκοπανα,γιατι με αυτα που γραφεις,εχεις γινει η αγαπημενη μου "φωνη"!!!.Ετσι και χειροτερα ειναι!!!.Δεν γινεται πλεον,να ανοιγεις καθε μερα την τηλεοραση,και να αντικριζεις την "υποτιθεμενη¨τελειοτητα,και συ να αναλογιζεσαι,αν βρισκεσαι στον ιδιο πλανητη,με ολους αυτους!!Συνεχισε σε πρακαλω,μη σταματας!!!!φιλια πολλα!!

glossokopana είπε...

@ pinkpanther

Πάνθηρα τέτοια ν' ακούω και δεν θα βάλω γλώσσα μέσα! Αν θέλεις να με ξεκουράσεις το βήμα είναι ανοιχτό για κάθε γλωσσοκοπάνα.

Να είσαι καλά

o βασιλιάς του δάσους είπε...

κοπάνατα ευλογημένη !¨))
έχεις ταλέντο , στο να λες τα πράματα όπως στα αλήθεια είναι.
Πέρασα να σου αφήσω την εκτίμησή μου ‘’ χρυσόστομη’’¨))

glossokopana είπε...

@ ο βασιλιάς της πενείας

Πάντα το πίστευα "βασιλιά" μου πως είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι.
Καλημέρες!